Makluman

Laman perkongsian ilmu, pemurnian akidah, membanteras perbomohan, tolong menolong dan perubatan alternatif menurut Islam dan tradisional untuk mencari redha Allah SWT
Free Image Hosting

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ pembaca mukmin sekelian

.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Selamat datang ke Laman Emjay. Selamat membaca dan semoga Allah memberikan taufik, hidayah, rahmat dan berkat kepada para pembaca sekelian.

Aku telah tinggalkan pada kamu dua perkara. Kamu tidak akan sesat selama berpegang kepada keduanya, (iaitu) Kitab Allah dan Sunnah Rasul-Nya.

Thursday 2 November 2006

Biodata Emjay

Seorang pensyarah kanan di sebuah IPTA.
Bekas guru biologi 1980 - 1985, sekolah terakhir Sekolah Men Sains Raub, Pahang.
Dah berusia 50, alhamdulillah, dah tua.
Anak 6 orang, 2 lelaki 4 perempuan semoga Allah menjadikan anak-anak saya soleh/solehah dan matikan mereka dalam iman.

8 comments:

  1. sdf sdfsdfs dfsdf
    sdf sdfs dfsdfsd fsdf sdfsdf sdfs dfsdf sdf d

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum
    saya suka blog nie..harap dapat menyajikan banyak lagi ilmu yang akan memberi manfaat pada semua orang. sesuai dengan manusia akhir zaman, semoga laman ini dapat memberikan manfaatnyer.
    amin

    ReplyDelete
  3. Waalaikumussalam wbh

    Tentang Laman Emjay, kalau tak elok beritahu saya kalau elok panjangkan ke sahabat handai.

    Wassalam wbh

    Emjay

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum

    Saya amat tertarik dengan laman blog Emjay ni, saya harap akan dapat menimbal banyak ilmu daripada En. Emjay. Saya memohon kalau sudi, ada masa terluang bolehlah kiranya jenguk2 ke laman web http://fauzynm.e-belia.net/Nasihat/nasihat.html tengok2kan mana2 nasihat yang tak betul, salah, tak tepat, beritahu kepada saya. Manalah tahu saya nak mati esok ke lusa, nasihat yang saya publish tak betul... dapat dosa free sahaja saya sampai bila2 nasihat tersebut still publish. Kalau sudi saya sedia berikan user id dan password kepada En. Emjay untuk delete mana2 nasihat yang tak betul. Terima kasih banyak-banyak.

    ReplyDelete
  5. Waalaikumussalam wbh sdr fauzynm

    Sama-samalah kita nasihat menasihati ke arah mencari redha Allah SWT

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...

    ruangan soaljawab layarbahtera (web manatuhanallah) telah dibuka. Kepada sesiapa yang masih tidak sabar-sabar hendak mengajukan persoalan sila layari :

    http://krulayar.wordpress.com

    Terima kasih.

    krulayar,
    A.Jalil

    ReplyDelete
  7. salam emjay,apa pendapat emjay rawatan

    Qalbun salim,qalbun rahman dan sebagai nya?

    ReplyDelete
  8. Macam mana ye rawatan Qalbun salim,qalbun rahman dan sebagai nya? Mohon pencerahan.

    Emjay

    ReplyDelete