Makluman

Laman perkongsian ilmu, pemurnian akidah, membanteras perbomohan, tolong menolong dan perubatan alternatif menurut Islam dan tradisional untuk mencari redha Allah SWT
Free Image Hosting
Assalamualaikum wbh pembaca mukmin sekelian.
Mulai 1 Dec 2012, Laman Emjay di emjayjb.multiply.com telah tidak lagi beroperasi disebabkan Multiply tidak mampu lagi mengendalikannya. Laman Emjay di Multiply yang telah beroperasi semenjak 2006 telah berpindah ke blogspot ini. Maaf di atas segala kesulitan. Selamat membaca dan semoga Allah memberikan taufik hidayah rahmat dan berkat kepada para pembaca sekelian.

Sempena Aidilfitri ini, saya mengucapkan; Taqabalallhu minnna wa minkum
(Semoga Allah SWT menerima amal saya dan amal Anda)

Friday, 11 July 2008

Rompakan terbesar di dunia!!!




IS IT GOLD?!!!! NO

IS IT DIAMOND?!!!!!! NO

IS IT MONEY?!!! NO

IS IT OIL?!!!!!! NO

AN YOU GUESS?????



THE BIGGEST ROBBERY OF THE 20th CENTURY IS

4 comments:

  1. Nak buat camne diorang ambil balik tanah tempat sejarah diorang,nabi2 yahudi ramai berasal dari sana...apa salahnya arab berunding cara baik dgn sepupu mereka ni,sedangkan dari awal islam atau sebelumnya yahudi-arab adalah seperti isi dan kuku,merekapun berkali2 mengaku saudara sepupu ibu berlainan dari nabi ibrahim...cuma yg start bertelegah besar2 ni sejak thn 60an..yg bermula sekitar 1920an...
    sepatutnya dizaman arab byk duit tapi kurang pandai berbanding sepupunya menguasai ekonomi barat[kristian] masa ini lah masa sesuai mereka bertambah rapat dan mengusai dunia...
    kita pula jgn terikut2 dgn gelagat pak arab ni,hari ni mereka berparang esuk lusa mereka berpelukan macam yaser peluk yizhak rabin dulu,beberapa bulan lepaspun dah ada bukti dah fatah dgn hamas perang saudara,fatah lari masuk israel minta lindung...
    saya yakin mereka akan berbaik2 kembali seperti beribu2 thn lalu,yahudi-arab sgt rapat sebenarnya dari segi bahasa,tulisan hampir sama,makanan,pantang larang,keagamaan dan byk lagi..mereka akan kembali bertaut tak lama lagi...jgn pula kita sebagai bangsa mualaf yg terkapai2..

    ReplyDelete
  2. rasa ada betulnya aliakbaron..Allah jadikan sst ada sebab musababnya...byk yg perlu kita fikirkan dan dalami

    ReplyDelete